Fick en annorlunda beställning...

... på ett dopkort. Det skulle vara ljusblått vilket man ju inte kan säga är annorlunda men... det skulle oxå vara dödskalle på kortet. Puh...!! Jag hade riktigt besvärligt att göra detta. Det tog tid eftersom jag hela tiden "försökte smita" från uppgiften. Det bar mig emot att ha en dödskalle på... jobbigt.
Detta är i alla fall resultatet. Jag känner mig inte helt nöjd men beställaren blev nöjd (sa hon... och jag valde att tro henne) och det är ju det som räknas, eller hur?
image17
Stämplar: Ateljé Lektyg & Hantverk (döskalle), Pysselmyran (på dopdagen),
Octoberstamps (fötterna) och snapstamps textstämplar.
Papper: All My Memories. Skattkartan har jag gjort med distressdyna.
Övrigt: Öljetter, pappersbast, skatt av strass, Liquid Pearls.

Kommentarer
Postat av: Helena

Massa fint i hela din blogg :) Och en söt bubbe med ju ;)
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0