I tredje utmaningen...

... i Stämpelstafetten skulle vi skapa ett kort utefter en skiss. Dessutom skulle följande dekorationer användas och fördelas i laget. Antingen 5 öljetter, 5 brads, 5 gem, 5 häftklamrar eller 5 knappar. På min lott hamnade klamrarna, det innebar att jag inte heller fick använda någon av de andra dekorationerna.
image115


I fjärde utmaningen skulle oxå en skiss följas - slaviskt....
image116
Äpplestämpel från Pysselmyran och papper från Dekorera Med Mera, Maja Design.

Dekorera Med Mera är en SÅÅÅÅ mysig butik. Så mkt saker på så liten yta. Varenda millimeter är utnyttjad. Paula och hennes personal är så otroligt trevlig och kundvänlig. Jag rekomenderar definitivt ett besök dit om du har möjlighet!
På söndag ska vi ha en liten julkortsträff på jobbet. Nåja liten o liten... vi blir åtminstonde nio personer! Jättekul!
Lite julpapper behövs ju då bland annat och vi hade därför bestämt att åka till Färgelanda och Paulas butik i tisdags. Det gjorde vi oxå men.... för det första hade vi avdelningsmöte som drog ut på tiden rätt rejält och sen kan man väl säga att det var ett rejält snöoväder här..... minst sagt.... Så de tre milen till Färgelanda tog en stund. Men Paula var jättesnäll och lät oss "husera fritt" i butiken tills vi kände oss nöjda. Tack Paula!! Jättegulligt av dig!!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Tjusiga kort du fått till. Gillar upplägget på dom, den skissen får jag spana på.
Den ovala ramen på mitt kort är klippt m en sax fr Fiskars med scalloped kant(tror ja det heter...)
Kram o trevlig helg

2007-11-17 @ 08:53:15
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Diane

Vilka fina kort du gjort. Äppelstämpeln är bara så fin! Stötte på Dekoreramedmeras personal på mässan här i Karlstad för ett tag sedan och de var verkligen trevliga. Sen är ju de där äppel- och receptpapprena urläckra. Tack för att du varit inne och tyckt till om mina askar - uppskattas!

2007-11-18 @ 22:34:45
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Paula

Hej!

Det är inte svårt att vara trevlig mot kunderna, när de är så trevliga.
Hoppas ni kom hem ordentligt, det gjorde inte jag...
Inte så bra att köra i så mycket snö med sommardäck. Höll på att glida ner i en hästhage, men fick ringa efter hjälp, så det löste sig till slut =)
En slump att jag hittade hit, men jätteroligt och så mycket fint!

Hoppas ni fick en lyckad träff på jobbet!

Hälsningar

Paula

2007-11-20 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0