Idag kom det post -

och det var sex stycken jättefina ATC i swappen på Stämpelsnack där man skulle använda tekniken "Faux linen" (falskt/fejkat linne).
Otroligt fina ATC - verkligen.  Jag tyckte ju att detta var svårt men nu när jag sett de andra så känns det inte som jag varit ute och cyklat för långt hemifrån i alla fall. Det verkar dock som att man kan sandpappra (tja ingen förbjuder mig förstås...) efter att man duttat på bakgrundsfärg medan den är våt. Det verkar som om de gjort så framför allt på de två till vänster. Det blev tjusigt. Nu får jag ge mig på tekniken igen när jag fått så mycket ny inspiration.
image84

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka vackra kort!

2007-10-17 @ 06:38:24
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0