Nu var det längesedan...

... jag uppdaterade bloggen men det har varit mycket.
Nu i helgen har jag jobbat och förra helgen var jag i Osby med "silversmidesgänget". Detta är vad jag åstadkom då.
Ett armband som en kompis kompis beställt. Han blev otroligt nöjd och det var ju jättekul.
Dessutom gjorde jag ett hängsmycke, det ska bli örhängen i samma stuk men de är inte klara.
Det blev inte producerat speciellt mkt men det berodde nog främst på att det varit så mycket på sistonde så jag hade inte hunnit förbereda mig med vad jag skulle göra för något (förutom armbandet då).
image80

Kommentarer
Postat av: Lena(lenalandis)

Oj vad duktig du är! Super snygga smycken!

2007-10-08 @ 23:04:07
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0