Igår var jag med på mitt första Cybercrop...

... och det var skitkul, rent ut sagt. Det är som en scrap/stämpelträff på nätet. Det ges en massa olika utmaningar/tävlingar man kan göra. Man laddar upp sitt bidrag innan en viss sluttid och sen lottas/röstas en vinnare fram. Jag hann med 5 bidrag på 6 timmar vilket nog är rekord då det gäller mig... det brukar ju ta längre tid...
Här kommer mina bidrag:

Här skulle man inspireras av skissen
image32image31

och här skulle man inspireras av denna annons
image33image34

Här fick man bara använda färgerna blått o grönt, samt en accentfärg (även svart o vitt fick användas)
image35

Kommentarer
Postat av: Magnetsussie

Härliga kombinationer med banden. Jag gillar det som gick igenom pappret. Korten i huvudtaget är döläckra.

2007-09-17 @ 20:58:11
Postat av: Eirikanastasia

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-10 @ 11:56:56
URL: http://eirikanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0