Mitt sista bidrag...

... till Hobbyhuset Cybercrop var detta kort som skulle göras på temat Halloween. Halloween är ju verkligen inte min grej - men stämplar har jag.... hmm... hur gick det till?
image73
Stämplar: hÄnglar. Målat med distresser. Katten stämplad på svart o embossad med
vitt pulver. Katten o ena fladdermusen sitter på distanskuddar.
Papper: Fiberscraps.
Övrigt: Band från Panduro.


Detta kortet blev jag riktigt nöjd med tills jag två dagar senare såg att jag haft fööör bråttom då jag gjorde det. Ser ni det jag ser???

Jag har glömt klippa bort skräpet mellan kattens ben. Men... jag tror det får vara som det är ändå, är rädd att jag förstör papperet under om jag ska dra bort tejpen..

Kommentarer
Postat av: Magnetsussie

Supermysigt kort, kan inte tro att det inte skulle vara din grej :-)
Och det tog ett tag innan jag upptäckte det med katten, fast du skrev ner det. Det gör inget, försök inte att rätta till det bara, för då blir det säkert fult

2007-09-17 @ 20:53:13
Postat av: Anna

Jättefint kort. Kattens extra papper såg jag inte heller :)
Helt otroligt fina kort du gör!!!
Kram
//Anna

2007-09-18 @ 10:06:41
Postat av: Elisabet

Fint kort.

2007-10-07 @ 20:58:37
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Niklasmaryam

Nice site, cool background. toni.

2008-09-22 @ 08:47:30
URL: http://niklasmaryam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0