Kort till en ornitolog!

Så här blev kortet som Per fick när han fyllde i påskdagarna. Han är ju ornitolog oxå så jag tyckte motivet var passande.... även om det väl inte direkt är hönstuppar han ser i sin kikare... möjligtvis orrtuppar.... Hjälp vad "klagomål" jag kommer att få av en viss person på den benämningen... det heter säkert inte så, men ni hajjar väl vad jag menar? Det är ju det viktigaste ;-)
image267
Stämplar: Tupp från hÄnglar färglagd m distresser och cirkel
från see D's, Inque boutique
Övrigt: Vinge stämplad på mönstrat papper, brun/vit-rutigt band.

Kommentarer
Postat av: S

Helt klart, jag förstår vad du menar.
Kortet blev jättefint.
Ha gott!!!

2008-04-12 @ 09:38:48
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Vilket superfint kort! Hängel-stämpeln är ju så fin! Jag förstår precis vad du menar. :)
Ha en trevlig helg!

2008-04-12 @ 14:29:44
Postat av: Lotta/ FruHl

Kul kort och mottagaren kommer säkert gilla det!
Ha en fin helg!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-04-12 @ 15:24:13
URL: http://lottafru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0