Mässa i söndags...

... var kul som vanligt. Sussie övergav mig (för Toronto.... vad är väl det mot en scrap- o stämpelmässa i Gbg??) men jag hade ju varit förutseende och har smittat ner flera kompisar på jobbet med stämpelsmittan :-) och DE ville med på mässa (första gången för två av dem o andra gången för de andra två).
Ryktet sa att det varit så otroligt mkt folk på lördagen så vi var väldigt glada att vi inte kom förrän söndag. Det som var slut, det var ju slut :-) - men visst fanns det grejjer kvar.......*dreggel*

Det blev tyvärr inte så mkt fotat - jag hade annat som engagerade mig.... men några bilder tog jag iaf på Ingrid som demade Chalks, brayade bakgrunder och gjorde bakgrunder med Alco Inks.
Här ser ni henne:
image246
image248

image252
Benita o Lilian tittar på. Sååå nöjd Benita är över att vara på sin första scrapmässa!! :-)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja, du Lena!
Nu efteråt så vet jag inte om det var värt att byta ut Mässan i Göteborg mot Toronto. Men gjort är gjort! Det kommer väl fler chanser?

2008-04-03 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0