Pysseldag idag!

Idag har vi suttit, Sussie, Marie-Louise, Benita o jag o kortat. Kan sitta på jobbet i en lokal vilket är kanonbra. Vi kan bre ut oss och när vi beställer lunch/middag (pizza är standard...) så behöver vi inte plocka undan utan har ett annat rum vi kan sitta vid.
Eftersom Benita fyllde år idag (hennes stackars man o barn kunde inte fira henne.... men hon fick gå lite tidigare så jag hoppas de hann fira henne en sväng på kvällen) så hade vi fixat en tårta som vi fikade på.

Sen när jag kommer hem o kikar in på Scrappiz så ser jag att JAG (helt otroligt JAG!!!!!!!!!!!) har blivit utvald i redaktionens gallerival på tema grönt. YIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är i ärlighetens namn alldeles chockad.............. Vilken grej!!! Vilken ära!!!!!!!!!!  SUPERTACK!!!!!!
Kortet gjorde jag till Cybercropen för ett par veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Nu har jag också varit på mässa, och det är sååå kul!!!
Grattis till gallerivalet!!!!!!

2008-04-07 @ 07:58:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Grattis till att bli publicerad i scrappizbloggen!!!! VA roligt!! =D
Roligt med pysselträff också, det var jag också på igår! =)
*haha* Va roligt text du fick som "Boknörd" ;)
Själv fick jag hela ...*harkla*..16%...å det stod nåt i stil med "det bor en boknörd i dig också..men väääldigt väääldigt liten sådan" *haha*
KRAM Petra

2008-04-07 @ 09:26:28
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Sussie

GRATTIS!
Det blev ju en fin söndag för dig. Först scrapping där jag hade nöjet att få medverka, thanks for that! Sen detta. Sketakul!

2008-04-07 @ 22:30:29
Postat av: Benita

HELT UNDERBART! Grattis till och kommit med på sidan med ditt kort. Det är jättefint. Det är du väl värd.

2008-04-08 @ 08:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0