Två grattiskort

Det första är "bonuskortet" jag gjorde av materialet jag fick i kortmaterialswappen av Iddegirl. Har ju inte kunnat visa det tidigare för jag skulle ge bort det till Ingela som fyller år idag (igår...) - 21 april. Jag tycker kortet passade så bra - det ser ut som hon som barn;-). Grattis Ingela!!
image271
Stämplar: Kid fr Alota färglagd m distresser, Easer, see D's Inque boutique
och
 Autumn Leaves.

Det andra kortet är ett beställningskort - till en händig man vad t ex gäller snickeri o kakelsättning, som gillar sjö- o båtliv och som fyllde 60 år i helgen. Beställaren blev mycket nöjd - kul!! *ler stort*
image272
Stämplar: hÄnglar färglagd m distresser, Easer och Octoberstamps.

Kommentarer
Postat av: Chruss

Vilka härliga kort du har gjort - man blir verkligen glad!
Kul med en träff med mer kortmakare - saknar det jag också...

2008-05-07 @ 21:20:46
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0