Bröllopskort...

... som jag gjort på beställning. Paret har träffats via nätet - det är därför det finns ett snabel-a där som ngn form av symbolik ;-).
Dessutom skulle det finnas plats till pengar så jag vek ihop ett kuvert - lite pilligt eftersom jag inte hade ngn mall... ;-)

Tyckte oxå att jag kunde "slå två flugor på smällen" då kortet passar så bra till Millans bloggpartyutmaning nu i augusti ;-)

Stämpel: hÄnglar färglagd m distresser.
Papper: Maja design och Panduro.
Övrigt: QK och CB dies, guldgarn.


Papper: Panduro.

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Superfint bröllopskort du gjort! Kuvert kan vara lite pillliga att vika kan jag hålla med om. Var på Format och gjorde av med lite pengar idag på deras utförsäljning! :)

2008-08-19 @ 21:56:57
Postat av: SusanneSj

Kalasfint kort!



Kram kram

2008-08-20 @ 17:07:14
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0