Semeeeeesssteeerrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

NU börjar min semester! Gjorde sista dagen idag (även om jag får gå till jobbet några timmar imorgon oxå och göra klart allt ogjort som ligger travat på hög).

Fem veckors ledighet väntar! SÅ skönt det ska bli, jag behöver verkligen semester nu.

Här är ett krya-på-dig-kort som jag gjorde på Orustscrap för en dryg månad sedan.
Det gjordes till en tävling där man skulle använda sig av "spotlight-teknik".

Stämpel: Filur från Kortmakaren färglagd m distresser.
Papper: Maja Design (älskar dessa underbara färger!!)
Övrigt: Band, brads, gem, embossat m CB, text i QK Chopsticks.

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Gott med semester! Hoppas vädret bättrar sig då det inte varit så roligt den senaste veckan så det gjorde inget att börja jobba då tyckte jag. Det närmar sig scrappening!!!

2008-08-10 @ 20:42:37
Postat av: Lenalandis

En till som har sen semester! Jag börjde min i måndags och har 4 veckor. Det är skönt att vara ledig fast vädret kunde ju vara bättre förstås.

Ha en skön semester!

2008-08-10 @ 21:33:49
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: malin

jättefint kort!!! hoppas du får en fantastiskt skön semester :)

2008-08-11 @ 09:14:26
URL: http://mallafors.se
Postat av: Benita

Semester, hm. Jag kommer nog inte riktigt ihåg hur det stavas :-). Känns som en evighet sen man hade det (jobbat i 3 dagar). Det är dig väl förunnat, men om du skulle ångra dig kan vi alltid byta.

Hälsningar Benita

2008-08-14 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0