Supernöjd!!!

På Orustscrapen fick jag tips om förvaring till mina distressrefiller. Det var SasSa som har hittat, enligt mig, den ultimata lösningen!! Tusen tack SasSa!
Tidigare har jag haft färgen på en liten plastbricka men färgen är ju så dryg så det är synd att skölja bort den varje gång. Det har jag löst genom att låta brickan stå - men vilket problem uppstår då? Jo, för det första så är det lätt gjort att välta denna eller lägga armen i eller liknande... hmmm.... och vilken färg är vilken? De ser ju likadana ut förutom ett par enstaka undantag.
Har länge försökt hitta en bra låda med fack men jag har tyckt att de är så stora o klumpiga - men den här var suverän!!
















Jag har klippt till ett papper som jag klistrat fast undertill. Där har jag skrivit vilken färg det är samt gjort ett färgprov. Om jag behöver blanda kan jag göra det i locket! Visst är det smart!!!  Tänk om jag kommit på det själv... ;-)

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Åh så smart....de är ju små och smidiga...får se om jag "lånar" den idén :) Kul att du oxå skall till gbg. Vi ses :)

2008-08-17 @ 18:31:53
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Milo

Hejsan! =)

Oh, tack för dina rara rader! Skoj att du gillade min bandförvaring! s

Nu ser jag ju att du redan har till dina färger, annars har jag en jättebra idé till distresserna! ;) Kolla min scrappingsida, och under Förvaring/distresser i menyn... =) Praktiskt med EN låda... och så blir det ju massa tomma... men jag har alltid med mig ett litet lock att blanda på... =)

2008-08-19 @ 12:13:43
URL: http://mlilja.net
Postat av: Lian

Men så klurgit! Visst är det väl märkligt att man inte kan komma på superenkla saker själv. Gissar att det är samma fenomen som närmen inte hittar saker och ting står rätt framför näsan på en ;o) Själv har jag mina distresser i medicinkoppar m lock, helt ok det med fast inte lika samlat som i din förvaring.

Kramen

Liafia

2008-08-25 @ 11:25:45
URL: http://kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0