Äääntligen...

...ramlade det ner ett mynt i hjärnan på mig ;-).
På träffen i Lindome visade Sara hur man skulle måla med distresser. jag har ju använt dem ett tag nu o målat o målat men tycker det är svårt. Har försökt att läsa olika "expertinstruktioner" men det har inte hjälpt mkt .... Men NU hände ngt! Nu krävs förstås övning, övning, övning o åter övning men.... det är ngt som klarnat ;-)
Av motivet jag målade kom detta kort till - en skisstävling.
image214
Stämplar: hÄnglar målat med distresser ;-), samt bokstavstämplar.

Kommentarer
Postat av: zizzi

Snyggt jobb med distresserna! Visst är Sara fantasktisk!!!

2008-03-03 @ 19:11:38
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Nä men var det du!! :-D . jag kände ju igen dig, men kopplade inte till ditt nick. så festligt! hur som helst är jag väldans glad att 10-öringen ramlade ner. kanonbra. hoppas nu du får målat många motiv och hela tiden utvecklas vidare! lycka till!

2008-03-04 @ 20:20:05
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0