Återigen ett paket..

... i brevlådan idag. Kul... speciellt då jag är hemma o inte jättepigg. Förkyld, urtrött, lite hostig o halvdöv då det slått lock för bägge öronen. Kurerar mig med C-vitamin o vila.
Detta paket kommer från Min Hemliga Vän (MHV) på Hobbyhusets forum. En swapp ("bytesgäng") som jag är med i för första gången. Alla som anmält sig har fått en lottad hemlig vän som man ska köpa ngt, värde ca 50kr, till. Jag vet alltså inte vem jag fått detta av men det var VERKLIGEN ngt jag ville ha.
En QK lövdie, verkligen ngt jag önskar mig och mini-öljetter vill jag gärna testa men har inte hittat dem till försäljning ngnstans. Dessutom fick jag blommor i härliga dova färger. Kul med paket!!! TACK!!!!
image236

Kommentarer
Postat av: Lotta/ FruH

Vilket roligt paket med många fina saker i! Dendär lövdiesen är en av mina favoriter, den är så användbar både som den är och till smålöv med hjälp av saxen....
Krya på dej!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-03-18 @ 18:56:28
URL: http://lottafru.blogg.se
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Glad Påsk! Hoppas du pysslar riktigt mycket! Kram

2008-03-22 @ 10:49:08
Postat av: Louise (vbg)

Kul, så mycket fint och använtbart! Ha en riktig skön påsk! Kramiz

2008-03-22 @ 12:02:43
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0