Igår var det fullt upp!

Först var jag o Benita o Lilian till Färgelanda. PaulaDekoreraMedMera hade ordnat en distressmålningskurs med Linda Muhr. Det var riktigt, riktigt soligt o vi var supernöjda alla tre - ... det var nog resten som var där oxå misstänker jag... ;-). Nu gäller det bara att öva, öva, öva o åter öva. Ska snart visa kortet jag gjorde - saknar dekorationerna... men igår när jag kom hem hann jag inte. Tänkte göra det idag.

Dagen fortsatte nämligen med att jag o Marie-Louise såg Jonas Gardell i föreställningen "Tillfällig gäst i ditt liv". Men det var rena rama turen att vi inte missade alltihop. Det var nämligen så att tidpunkten för föreställningen var ändrad från 20.00 till 17.00 och det var som sagt var rena rama turen att Marie-Louise kollade upp det.
De har annonserat med försäljningsannonsen i Bohusläningen och där står det bara "obs!! tiden". jag har definitivt trott att det var en x-tra föreställning kl 17. Det stod inget i annonsen om att det var ändrad tid eller att de kunde kryssat över den ursprungliga tiden t ex.... MKT dåligt tycker jag.

I vilket fall som helst var föreställningen HELT svueräntoppenbra!!! jag skrattade nästan konstant i TVÅ timmar (vilken energi han har!!!) och hade hiskeligt ont i magen efteråt.
Tips - har du chansen - se föreställningen!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Du kommer bli proffs på distressmålning nu! :) Kul när man lär sig tekniken.

2008-03-09 @ 15:20:43
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad roligt med kurs m Linda, det skulle jag också vilja! *avis*
Hoppas du har haft en rolig helg!

2008-03-10 @ 09:18:26
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gunvor

Hej! Jag har varit inne och kikat lite på dina kort och ville bara tacka för inspirationen och de idéer som dök upp i mitt huvud.
Ha det gott!
Kram, Gunvor

2008-03-11 @ 11:24:15
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Lenalandis

Väntar med spänning att få se ditt kort som du gjorde på kursen!

2008-03-11 @ 16:51:17
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan gumman!! Roligt med kurs! Ser fram emot att få se resultatet!! =)
jag skulle vilja se Gardell live! Ska försöka göra det nångång i mitt liv ;)
Kram kram Petra

2008-03-11 @ 17:49:37
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Samnicole

This is great please keep on the good and wonderful work.

2008-09-03 @ 14:21:07
URL: http://samnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0