Kortträff i Lindome igår lördag!

Här kommer några bilder från träffen. Jag hade verkligen kul, många trevliga människor och nu när vi varit på vågra träffar känner vi ju igen en del oxå ;-).
Jag var verkligen urkass på att fota igår måste jag erkänna... det bidde inte många kort :-(. Men här är iaf tjejerna vid bordet. Sussie - många järn i elden som vanligt ;-)  , Viveca - ett kort fångat utan hu'vet på sné ;-), Karin - fullt koncentrerad på skrivandet och Marie med sitt favoritverktyg - skalpellen ;-). Catrin var tyvärr "ute o sprang" det tillfället jag behagade plocka fram kameran så henne har jag inte lyckats fånga :-(
Marie demade oxå hur man gör en canvas - hon är SÅ duktig!



Jag åstadkom fyra kort på träffen, ungefär vad jag brukar hinna med - jag är ju så lååångsam... ;-).
Detta kortet var tänkt till tävlingen "grattiskort" men som vanligt.... tiden rann iväg så det hann jag inte. Istället använde jag den till tävlingen med tema djur/natur ;-) - tur jag valde firren som motiv från början ;-).
image212
Stämplar: Arkivet, InkyWings och Hero Arts (bakgrunden).
Firrarna målade med Promarkers o Tildapennor.

Vi fick en spännande "godispåse" när vi kom. Däri låg bl a en stämpel från Arkivet tillsammans med en utmaning. "Använd stämpeln på ett kort med ett annorlunda format och färgen rosa ska finnas med."

image213
Stämplar: Arkivet samt bokstavsstämplar. Embossat med Poly Sparkle.
Övrigt: Band o öljett.

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Tack för ditt trevligt sällskap i lördags! Det var jättetrevligt! Jag fick skapat lite ny lust igen :)
Så nu ska jag försöka få gjort lite hemma efter ny inspiration i helgen.
Kram

2008-03-03 @ 17:31:00
Postat av: Sussie

Hej!
Efter att också var där, så kändes det
ändå lite pinsamt när man visade upp grejerna på jobbet sen. Har två praktikanter som inte kan säga emot då jag ville visa vad scrapping är och killen trodde att det verkligen var klipp och klistra tills jag visade alstrerna. Tjejen visste vad det var. Jo, det pinsamma var just det som du Lena nämner, att jag gjorde 4 saker under dessa 12 timmar vi var på plats. hemifrån var vi ju 15,5 timme eftersom det var på andra sidan Göteborg. Men kul är det och jag längtar till nästa gång :-)

2008-03-13 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0