2:a plats...

... i Stämpelbodens jultävling, första etappen!!! Yippie!!!
Jag såg för en dryg vecka sedan att jag gått till final så sista veckan har jag svävat runt på moln och idag läste jag att jag kom på andra plats med mitt bidrag.
Enligt bloggen var det tydligen väldigt jämt mellan första o andra plats, det skilde bara EN röst!!
När jag läste det visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta... :-) Just nu är det oxå en diskussion på Stämpelsnack om Stämpelstafetten och frågan gäller huruvida man ska rösta/röstar taktiskt eller på just DET bidrag man tycker bäst om.
Jag tänker inte taktiskt alls och röstar helt o hållet utefter vilket bidrag jag tycker bäst om.

I Stämpelbodens jultävling ville jag rösta även fast jag gick till final själv (otaktiskt så det förslår... ;-)   ).
Jag kunde ju inte rösta på mitt egna bidrag utan jag röstade på just det bidrag som vann, med en rösts marginal.... :-) Är det inte lite tragikomiskt? Grävde jag min egen grav?

Jag kan inte förneka att det känns lite surt.... men, förhoppningsvis har jag igen det ngn annan gång. Men... jag hade ju så JÄTTEGÄRNA velat ha just det priset... Jag har ångrat såååååååååå att jag inte köpte de stämplarna....

Men... jag har vunnit en stämpel och nu blir det nya tag inför etapp 2 :-)

Ni ska få se bilder av mitt bidrag oxå. Jag gjorde en vinbox, eller rättare sagt ngn sorts "fodral" till en vinbox. Fick "tillåtelse" av Benita att låna idéen (som jag trooor hon hittat på en blogg), hon gjorde en sån fin för några veckor sedan. Gubben- och gumman-stämplarna fick jag låna av Marie. Papperen är Basic Grey.





Blogcandy kan du hitta hos Kristine, Kadoodle stamps, Debbie och Clare.

Kommentarer
Postat av: MHL

Grattis till andra platsen, för det är verkligen inte dåligt det!!! Så det så!

Skönt också att poletten trillade ner och att du nu förstår vem din nya lagkamrat är :)



/ Mari

2008-11-24 @ 10:22:01
URL: http://www.mhlcards.com
Postat av: Maria ("Maskan")

Grattis till 2:a plats! Häng inte läpp, för att du inte kom etta, blir snart nya chanser.

Jag tycker att du gjorde helt rätt, som röstade på "konkurrenten"!

Vi ses i helgen på CC(?)

Mvh Maria

2008-11-24 @ 22:03:19
URL: http://maskanspyssel.blogspot.com/
Postat av: Lotta/ FruH

Fräck idé med ditt överdrag till vinet och stämpelmotivet är så kul! Men Vilda Matailda, så imponerad jag blir av din duk i pärlor i ditt förra inlägg, vilket arbete! Så tjusigt!

Stor kram,

Lotta/ FruH

2008-11-25 @ 18:20:31
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

jag tycker att du borde ha vunnit - den här e ju hur läcker som helst!!!!!

sari hänninen

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

2008-11-29 @ 14:41:45
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Marie/bat3

Jag röstade på ditt bidrag! Du kom i alla fall vidare till final, något jag inte gjorde :-(

2008-12-03 @ 15:51:50
URL: http://bat3.nu/marie
Postat av: Sussie

Urhäftig!

synd att du röstade på den andra. Det var surt, det känns ända hit :-(

2009-01-01 @ 09:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0