Hög tid...

... för ny uppdatering. Dagarna bara rinner iväg...
Förra veckan, på onsdagen, hade jag en nybörjarkurs i stämpling/kortmakeri i Hedekas. Marie-Louise var givetvis med - fast hon hade ju lite svårt att hitta då... ;-).
Det var sex deltagare på nybörjarkursen men ytterligare åtta deltagare (från förra kursen) var där oxå. De kunde sitta i ett rum vägg i vägg. Jag hade inte så stor möjlighet att hjälpa dem men de visste ju om de förutsättningarna.
De fick iaf lånat en del stämplar av mig ;-). Sen fick de stor hjälp av Marie-Louise oxå :-)


Här är arbetet i full gång. Deltagarna hade många egna kreativa idéer och gjorde många snygga kort (som jag tyvärr inte fick fotat).

Nästa vecka ska jag ha en fortsättningskurs med deltagare från dessa två nybörjarkurser.
Edit: Fortsättningskursen blir första veckan i december och inget annat ;-)
Jag tänkte då visa några olika tekniker. Har skrivit ner en del idéer och har ej bestämt mig ännu men det blir nog iaf maskning och spotlight-tekniken.


"Jag är med och tävlar om besticket Peak från Gense hos inredning.webblogg.se"

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Kul att du är med och tävlar! Nu är tävlingen avslutad, så under dagen ska jag sammanställa alla deltagarna och lotta fram vinnarna.



I eftermiddag/kväll presenteras de tre vinnarna på bloggen. Lycka till!

2008-11-19 @ 08:18:05
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0