Stämpelstafetten...

... på Stämpelsnack är i full gång. Nu är vi inne på utmaning nummer sju.

Här är det första kortet jag gjorde - i utmaning två. Laget fick fem färger där man skulle göra ett kort i "sin" färg. Stämpelmotivet fick färgläggas i andra färger men i övrigt fick man inte använda ngn av de andra fyra tävlingsfärgerna.
Färgerna vi hade var rött, grönt, gult, lila och blått. Blev nöjd med detta kortet och jag älskar stämpelmotivet!
Stämplar: Whipper Snapper färglagd m distresser och Easer.


I nästa utmaning skulle vi använda olika typer av dekorationer. Det som fanns att välja på var: Knappar, gem, brads, bling och blommor. Samma sak här - man fick inte använda de andra tävlingsdekorationerna... det var faktiskt lite svårt då jag nog nästan uteslutande använder brads och ibland knappar, mitt i blomman... Men det löste sig.


Stämpel: Pysselmyran färglagd m distresser.


Nej, nu ska jag ge mig på dvd/videon... igen....  Den har ju inte fungerat nu på två veckor, en massa sladdar har bytt plats... och NU MÅSTE jag få liv i h-t innan jag blir vansinnig... ;-). Lyckas jag inte idag får jag leja ngn tv-snubbe... såååå dyrt kan det väl inte vara....

Kommentarer
Postat av: Lenalandis

Vilka fina kort och vad kul tävlingen verkar, har totalt missat den. Vikningen är enkel och effektfull den måste du testa!

Lena

2008-11-19 @ 13:12:16
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

2008-11-19 @ 13:28:07
URL: http://louisevbg.bloff
Postat av: Louise (vbg)

hej,hej! Härliga kort du har gjort. Gillar mycket det båa kortet! Väntar sååå på min stämpelsnögubbe, hoppas jag får den snart, annars får jag träffa dig en stund igen :) skall försöka komma till nästa träff. Kramiz

2008-11-19 @ 13:30:29
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Vilka fina kort du gjort som vanligt! Här hinns det tyvärr inte pysslas något direkt då det är mycket med jobb och kör just nu. Men snart hoppas jag...

Kram

2008-11-19 @ 21:15:01
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0