Alster från Utby-scrap

Har ju berättat att jag var på scrapträff i Utby i lördags. Hade sällskap av gulliga Kada vid bordet - kanontrevligt! Tack för sällskapet :-)
På söndag blir det ytterligare en träff. Då åker jag o Sussie till Lindome - det ska bli kul det oxå. Om inte annat får vi tid å' tjöta innan hon beger sig av på sin långa resa till Peru.



Jag var riktigt produktiv på träffen tyckte jag. Det måste vara Kadas positiva inverkan ;-). Jag gjorde hela fyra kort, utan stress o press! (Kan ibland bli liiiiiite stressad mot slutet av en träff....)
Först gjorde jag ett beställningskort - till Sinnica som fyller 60 och gillar katter. Detta gjorde jag utefter skisstävlingen.

Stämplar: Easer samt Penny Black färglagd m distresser.
Övrigt: Stämplat "egna textblommor", Pandurofjäril, punchinella och 60 på bradsen.



Ytterligare ett grattiskort. Tyvärr syns grattis dåligt.... grrrhgrhr... men det får vara så...

Stämplar: Easer, Basic Grey och Whipper Snapper färglagd m distresser.
Övrigt: Plastdekorationer, organzaband samt Pandurofjäril.


Jag gjorde ett kort till MHV på Hobbyhuset.

Stämplar: Octoberstamps, The Goods och Penny black färglagd m distresser.


Det sista kortet jag gjorde var i utmaningen med temat - "Tänk färg". För ett bra tag sedan köpte jag cardstock i härliga neonfärger men jag har aldrig "kunnat" använda dem - förrän nu :-).
Visst blev det ganska färgglatt... ;-)

Stämplar: Octoberstamps stämplad m orange o clearembosssad
samt Tingtura Design färglagd m ProMarkers.
Övrigt: Använt CB:s embossingfoldrar. Blommor, brads och perfekt
matchat floss - Tack Kada för "lånet"!!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Fina kort! Ser fram emot en rapport från träffen i Lindome. :) En av dagarna i helgen blir det nog en sväng på mässan i Partille för mig.

Trevlig helg!

2008-10-03 @ 14:11:46
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Det var inte dåligt med 4 kort. Snygga som 17 var dom också.



Trevlig helg!

2008-10-04 @ 08:08:59
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Chruss

Ah, härliga kort och trevligt sällskap du hade!

2008-10-05 @ 00:03:53
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Louise(vbg)

Åh, såå kul du har...bara en massa träffar :) Klart vi skall försöka samåka till Alingsås. Vi hörs av lite närmare:) Kramiz

2008-10-05 @ 19:37:18
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: mojje

såå skoj med träffar..... och superfina kort du fått till!!!



/mojmojmoj

2008-10-16 @ 20:35:57
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0