Lindome-träff!

Igår var jag och Sussie på träff i Lindome. Vi hade jättekul.
Jag o Sussie hade tid att tjöta vilket vi ej hunnit med så mkt på sistone och hade dessutom trevligt sällskap av Janne o Karin.
Vi (läs jag....) glömde vägbeskrivningen.. men vi hittade dit iaf.... Wow! *imponerade av oss själva* fast Sussie var den som kom ihåg mest - men det var nog bara för att det var hon som körde sist gång oxå... ;-)
Det var några utmaningar men jag kände ingen press vilket var skönt (kan bli så stressad då jag är megalångsam kortmakare...), jag o Sussie gjorde kanonfynd i loppislådorna, timingen med maten var lite dålig... men det blir nog bättre nästa gång ;-) och jag o Sussie har konstaterat att vi ska skaffa lampor att ha med oss. Janne o Karin har lampor vilket är supersmart! Igår var det riktigt mörkt, förutom en stund på eftermiddagen då solen tittade fram. Gissa om vi var avundsjuka på våra bordskamrater som hade lampor!!!!

Här är några kort från träffen. Om det är ngn som inte vill vara med här - säg till så tar jag bort kortet.
Anledningen att Sussie tittar bort beror inte på att hon inte vill vara med på bild utan att hon jobbade så hårt att hon inte hann titta upp... ;-)


Jag hann med att göra fyra kort - det är nog ungefär det jag hinner på en så'n här träff verkar det som (om jag inte är långsammare förstås...).
Vi skulle skulle skapa ett kort på temat rött - grönt. Jag gjorde faktiskt två på det temat men det blev det första av dessa som jag deltog med i utmaningen.
Stämplar: Doddle Factory färglagd m distresser, Easer och Artemio.
Papper: Maja Design.
Övrigt: Öljetter och 3D-lack på ögonen.

Stämplar: Racelle Anne MIller färglagd m distresser, Tingtura Design
och Prima Marketing The Goods.
Övrigt: Band QK utstansat och 3D-lack på ögonen.

Vi fick i uppgift av Erikas Stämplar att göra ett kort med fem av följande "ingredienser": Stämplat, metall, utstansat, doodlat, knappar, band, filt och bling. Denna utmaning vann Sussie! Jättekul! Hon var definitivt värd vinsten. Hon gjorde en inbjudan i form av ett "påskort" (som Marie visade hur man gjorde) och den är jättesnygg! Stort grattis igen Sussie!!!
Stämplar: Stämpelboden färglagd m distresser
Övrigt: Band, punchinella, häftklamrar, stickles och grattis i CB Harmony.

Det fjärde kortet kan jag inte visa upp ännu.... det kommer tids nog ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men jösses, jag var ju på samma träff och jag ser att du har kluddat i min blogg. Så pinsamt att jag inte kände igen dig rodnar. Visst var det en roligt träff. Finns lite foton från den i min blogg oxå.

Kramen

2008-10-06 @ 09:04:13
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Camilla /Millas

Va mysigt du haft det vqar it på lite träffar..avis



Och fina kort har du gjort.



Ha det så bra



Kram kram

2008-10-07 @ 07:58:41
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Mycket kul att se och höra från Lindome-träffen. Synd att jag inte kunde va med, får ta det nästa gång. Men nu är det inte långt kvar till Scrappening...

2008-10-08 @ 17:55:14
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh, så mycket fint!!! Tack för dina rara ord i min blogg!! :0) Kramizar Kicki

2008-10-10 @ 20:12:12
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Träffar är ju bara så kul.

Vilka fina kort du hann att skapa, väntar med spänning på det fjärde.



kram

2008-10-12 @ 08:35:50
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej vilka fina muffins jag hittade här.

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Christine

2008-10-13 @ 21:34:13
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0