Mässa i Partille förra sön'dan'

Jag o Marie var där en sväng på söndagen. Har ju precis varit på mässa (Nordiska) så det blev inte jättemkt.... iaf inte vad gäller i stämpelväg. Enbart 2!! stämplar, duktigt va'? Köpte några dynor, vill så gärna testa göra lite fler egna bakgrunder men har inga dynor direkt till det... endast några enstaka. Nu var det sån tur att det var "special price only for you" på dynorna samt att jag hittade ett par readynor oxå. Superbra! Köpte oxå en regnbågsdyna och en brayer som stått på önskelistan väääldigt länge men aldrig blivit inhandlad. Dessutom blev det en CB stjärndie, stjärnpunchinella och stämpelrengöring som gått åt en del när jag hade stämpelkurs. Nu blir det ju ytterligare stämpelkurs så då behöver jag lite mer. Köpte oxå en svart dyna av samma anledning.
Så här ser mina inköp ut:


Är med i MHV (min Hemliga Vän) på Hobbyhuset denna månad och detta fick jag av min hemliga vän som lusläst min önskelista!! Tack!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Du hitta mycket kul ser jag oxå. Själv har jag precis uppdaterat bloggen med mina inköp. Bättre sent än aldrig. ;)

2008-10-14 @ 22:20:06
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Camila Millas

Va mycket fint du handlat och fått... Och roligt när någon kollar önskelistan i MHV..

Va det verkar roligt oå alla mässor..avis. Ja någon gång kommer man väl iväg på en.



Ha det gott



Kram kram

2008-10-16 @ 08:04:35
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-16 @ 23:25:43
Postat av: yoli

Vilka kanonbra inköp. Med de dynorna kan du skapa precis som jag visade i stämpelbodens blogg. Jag ser också våra små söta nissar som kikar fram - så nu väntar jag på lite läckra kort, så kanske du blir vår Bloggjakts vinnare!! :D :P



kram YooRee

2008-10-18 @ 11:43:14
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0