Fick ett paket på posten :-)

Det var från min hemliga vän på Hobbyhuset. Anmälde mig till ngt som kallas Min Hemliga Vän. Den personen som håller i det hela "delar ut" en hemlig vän till var och en. Man köper ngt till ett värde av minst 50 kr till sin hemliga vän och detta var alltså det jag fick. Alltid kul att få paket ;-)

Som ni ser fick jag kanonfina hörnstämplar (har inga sen tidigare!), floss, öljetter i färger jag inte har, "minitårtpapper - hi, hi, hi... eller vad kan de kallas ;-) samt tre öppnade (men de verkar i princip fulla o en sån' flaska räcker ju i kanske 150 år!)  flaskor m distressrefill. Som ni ser - värt myyycket mer än 50 kr! Vilken generös vän!
Framför allt ett fint kort oxå - vilket jag hade glömt att göra till min MHV :-(
Jag har ju iofs nästan alla distressrefillerna men jag kan säkert byta bort dem mot ngt annat så det är inga problem.

TACK! till Min Hemliga Vän

Kommentarer
Postat av: sussilull

Oj vilken vän!!! Har aldrig anmält mej till MHV någonstans..kanske man skulle ta och göra ;-)

2008-09-29 @ 22:09:22
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0