Eeeeeevigheter....

...sedan jag uppdaterade. Jag har en hel del att visa upp faktiskt men jag tar det lite pö om pö.

Nu mår både jag och datorn bra. Dr Per botade datorn med starka mediciner, men det var ett elakt virus.... hua.... Nå't sån't virus vill jag inte att datorn drabbas av igen.
Men NU är den som sagt var frisk och matte kan surfa och läsa mail igen :-)

Själv är jag fortfarande lite skrövlig i halsen från influensan som kom på jul, det är segt att bli av med. Har oxå kört en vända med rejäl magsjuka.... fy fabian.... Men det tar sig här med :-)

I går var jag på scrap- och stämpelmara hos Stämpelboden.
Louise, Karin, Sussie och jag samåkte. Det var lika trevligt som sist på maran och vi mådde inte direkt dåligt i bilen heller ;-) ! Vi fick oss många glada skratt!

Har gjort ett kort till utmaning 37 hos A Spoon Full Of Sugar.

Skissen ser ut så här:


Min tolkning av skissen blev ett dopkort med min nya stämpel från Penny Black:


Stämplar: Penny Black färlagd m distresser, Inkido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0