Scrappiz...

... har haft Cybercrop sedan i onsdags till idag. Veckan har varit hektisk så då hann jag inte göra något men igår var jag på Orustscrap-träff och då påtade jag ihop nääästan två kort. De övriga två gjorde jag ikväll.

Ett kort som blommar - stämplat motiv med ngn form av blommor på stämpeln, dekorera med blommor löd utmaningen.
Stämplar: Motivet, färglagd m distresser, och texten trooor jag är från Ateljé Lektyg och Hantverk
Övrigt: CB embossplatta, kläknypa m blomma o blombrads.

Skiss med vårkänsla - Ha tanken på vår när du skapar. Jag vred på skissen och gjorde detta kort:

Stämplar: Crafty Individuals på egengjord bakgrund samt magnet- och snapstämplar till text.
Papper: Maja Design
Övrigt: Blomma, knapp, brads och floss.

Tack Eva för utmärkelsen som jag fick av dig för ett tag sedan! *Jättelycklig!!!* Jag gillar din blogg oxå :-)


Och reglerna är så här nu:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera 8 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Detta är ju aldrig enkelt... det finns sååå många bloggar som är så underbara och där man får massor av inspiration, men.... denna gång väljer jag följande:
Kicki 
Lenalandis 
Lillemor
louisevbg

Nina
Paradise
SasSa

Yoli

Deleelsia har blog candy. Titta så mkt fint hon bjuder på!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, TUSEN TACK för awarden, vad sött av dig - å vad glad jag blev! :D



Kram!

2009-02-23 @ 08:11:57
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Nina

Oj, jag glömde ju:

Urfina kort med vårkänsla i!!

2009-02-23 @ 08:19:48
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Marie

Vad fint det kortet med vårkänsla är! Får mig att längta... :-)

2009-02-23 @ 14:39:38
Postat av: Yoli Design

hej hej tjejjen...

Tack så mkt för denna dina utmärkelse... :D glad

hmm tänk att jag missat detta! :P



Nu ska jag kika vidare här hos dig och njuta av alla fina alster... :D



kraaaaaaaam

2009-02-23 @ 19:00:39
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

Tack vännen! Till helgen åker jag...jippi! Kramiz

2009-02-24 @ 21:31:02
URL: http://louisevbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0