Ett bröllopskort...

... som jag gjorde på beställning tidigare i somras. Paret var, som ni ser, av två nationaliteter.


Stämpel: Stämpelboden färglagd m distresser och twinklings.
Papper: Maja design
Övrigt: Spellbinders blomrundlar, QK flaggdie, QK Khaki alfabete, organzaband och rosor.


Dessutom gjorde jag en insida då jag inte "fick plats" med det jag ville på utsidan. Sågen och böckerna ska representera deras respektive yrken - snickare och lärare.

Stämplar: Såg - hÄnglar, böcker - Magnolia, text - Stämpelboden och swirlstämpel - Grunge Collection
Övrigt: CB hjärta m sammetspulver.

Och vad passar väl bättre att visa, efter detta kort, än denna bröllopsvideo? :-D

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Superfint kort du gjort! Gillade "ramen" du gjort på insidan kortet. Är det swirls från Tingtura? Eller hur har du gjort den?

2009-07-26 @ 12:26:07
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Johanna (hannahoj)

Jättefint bröllopskort du har gjort, det Maja-pappret passar så bra till bröllopskort tycker jag :)



Ååå den videon är ju bara så grym! Såg den för första gången idag och jag skrattade så jag nästan började att gråta.



ha det så bra



/Johanna

2009-07-26 @ 19:54:29
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: Vonna

Kortet var verkligen jättefint. Videon helt underbar, kommer att ha en go känsla i magen hela dagen. Tack!

2009-07-27 @ 11:02:32
URL: http://www.vonnasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0