Hurra, hurra, hurra, hurra!

Idag grattar jag Camilla, min syster, som fyller år! Ett kort får hon givetvis på posten. Fira henne bättre får vi göra en annan dag då hon inte är hemma idag.

Detta kortet finner hon i sin post. Det gjorde jag på Orustscrap, i Tingturas färgutmaning.
Förutsättningarna var: Gör ett kort utan mönstrade papper. Skapa endast i färgerna vit, turkos och röd. Svart får förekomma som accentfärg. Minst en stämpel på ditt kort.
Stämplar: Blommor - Grunge Collection, Fjäril - Forma Hantverk, Text - Easer
och Tårta - Magnolia färglagd m distresser.
Övrigt: Band, blommor, brad och Liquid Pearl.

Här får ni en närbild oxå...


Jag blev väldigt nöjd med kortet själv och kan ni tänka er? Jag VANN!!! Såååååååååå kul!
Detta är vad jag vann:

Textstämpeln och stjärnstämpeln är det jag valde för presentkortet på 100 kr.
Presentkortet fick jag behålla för Kicki - det är ju sååå snyggt!!! :-). Jag är vrkligen en stooooor fan av hennes bakgrunder - hon är sååå duktig!!

Karen, på Charmed Cards & Crafts, lottar ut dessa pennor. Vem vill inte vinna dem? Jag vill iaf jättegärna vinna dem. Du har fram till 4e augusti på dig att anmäla dig!

Kommentarer
Postat av: sussilull

Å grattis grattis! Va kul att vinna! Och hjälp va många blogcandys du hittat!! Blodad tand? ;-)

2009-07-23 @ 20:29:25
URL: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0