Trött efter...

... en dag på mässan.
Jag, Sussie och Marie var på scrap- och stämpelmässan i Göteborg idag. Verkar som att vi valde rätt dag att åka dit för det var inte så där jättemycket folk. Det fanns verkligen möjlighet att titta runt på allt, men man blir ju trött ändå ;-)
Träffade lite kändisar bl a Catrin, Viveka och Ingela - kul att ses tjejer!
Känner mig nöjd med mina inköp. Har länge (ung ett år tror jag...) tittat på Spellbinders och nu hade jag bestämt mig för att investera i såna. Jättekul men "mattan" man behöver var slut :-( så jag kan inte testa dem ännu men Sofia på Pysselmyran trodde hon hade hemma inom ngn vecka så jag får beställa av henne.

Här ser ni mina fynd :-)

Papper från Inkido, pappersrosor, 3 dies, Perfect Pearls och Grungeboard.


Spellbinders Nestabilities, blending foam, EZ-foam, stämpelrengöring och några stämplar.

Kommentarer
Postat av: lenalandis

Oj vad du har shoppat loss! Vart köpte du Bosskut diesen? De var fina! Fina kort du har gjort också!

Lena

2009-03-09 @ 20:55:08
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

Hej Vännen! Jag har en extramatta som du kan få låna tills du får din egen. Hör av dig så får du intern brev. Kramiz

2009-03-09 @ 23:40:02
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Camilla Millas

Visst kan du använda dina dies innan du fått hem mattan. Det du inte kan göra innan är att embossa dom.

Massor av godis har du köpt....Dregglar



Ha det så bra



Kram Millas

2009-03-11 @ 06:58:54
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Nä men tjena!

2009-03-11 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0