Nu är det en månad sedan...

... som jag uppdaterade min blogg sist. Det kanske är dags för ett inlägg nu?
Det har varit väldigt mycket att göra på jobbet sista tiden och jag har varit så hiiiiskeligt trött.

Har dock pysslat lite. Var på Vänerscrappen för ett par veckor sedan - trevligt! Lite har jag hunnit med hemma oxå.

Vill först visa ett kort som Karin "Kada" fick förra helgen. Hon öppnde ny scrapbooking- (och konstnärsmaterial-) butik här i Uddevalla. Yippie! Nu har vi nära till scrapmaterial igen! Ska göra mitt bästa för att det så ska förbli :-)

Stämpel: Stämpelboden färglagd m distresser
Papper: Maja Design
Övrigt: Blommor, BK die, QK Chopsticks bokstäver, öljetter och brads.

Ett annat kort där jag lekt m tekniker.
Stämplat och embossat m clear på akvarellpapper. Har sedan färgat in papperet med hjälp av färg från Distressdynor.
Stämplat med StazOn.
Stämplar: Prima Marketing


Titta in hos InkyWings. Det har en otroligt generös utlottning av bloggodis! 65 stämplar!!!


Även Prickiform har en utlottning!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Kul med uppdatering! Verkligen fina kort du gjort!



Trevlig helg! Kramizar

2009-05-22 @ 10:04:50
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0