Inköp på Papperskraft

Har ju inte fått laddat ur kameran tidigare så jag kunnat visa vad jag köpte på Papperskraft - Stämpel- och Scrapmässan i Partille sista helgen i september.
Jag hade inte ngt speciellt ha-"krav" när jag åkte dit mer än en brun Staz-Ondyna och Inkidos nya julpapper. Dessutom var ju hÄnglar med på mässan så deras utbud ville jag givetvis frossa i ;-)

Detta är vad det bidde. Inkidos julpapper som jag var ute efter samt röd, vit o grön cardstock. Brun Staz-Ondyna, papperspåsar att dekorera, två sprayflaskor, hjärtbrads, två bladpunchar och EZ-mount.
Stämplarna kommer från hÄnglar, en från Inkido, julstämplar från Prickiform, Griffinstämplar som det var 50% på och ett par clearstamps. Mkt nöjd med mina inköp :-)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Va mycket roligt du fick köpt. Papprena är verkligen jättefina. De ska jag köpa på Eriksbergsmässan (om de inte är slut). Ska du vara med på Kortmakarens mara den 14:e november?

Kram

2009-10-09 @ 18:25:49
URL: http://vonnasscrap.blogspot.com
Postat av: Jennie/Deleelsia

Men vad mycket godis. Jag var ju med där men måste tittat väldigt dåligt för jag var ju på jakt efter en av de stansarna utan att hitta...får leta bättre till helgens mässa :)

2009-10-14 @ 08:12:07
URL: http://deleelsias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0