Frändemaran...

..,. var jag på i lördags.
Jättetrevligt och TACK till Paula och Ulrika som hade ordnat träffen. God mat och trevligt sällskap!
Sponsor var Pysselakuten.

Dessutom var det nog min lyckodag ;-)

Först ut var en julkortstävling. Vi fick alla i princip exakt samma material och med ett uppstämplat motiv. Av detta material, ALLT, skulle användas skulle vi göra ett kort. Om vi ville fick vi lägga till två saker.

Detta var verkligen en kul tävling. Så kul att se att korten blev så olika även om vi använde samma material.
Så här blev mitt kort och jag VANN!!! Yippie!!!


Jag hade, om jag fått välja, inte använt allt material... (hade valt bort braden och bandet med granar) men jag la till svart och grön cardstock.

Som vinst fick jag juliga, som sig bör när det gäller julkort ;-)  , skumtomtar vackert inslagna.


Dessutom hade de ett lotteri, där jag köpte lotter för 80 kr, och vann faktiskt 1:a pris!

Kolla in detta läckra paket!


Med detta läckra innehåll!


Resterande kort jag gjorde på maran får ni se en annan dag... det blev fler vinster :-)

Vill oxå tipsa om dessa ljuvligt underbara stämlar som säljs av Motivet.
Just nu lottas dessa stämplar ut i en bloggcandy och dem skulle jag jättegärna vilja vinna. Är jag kvar i mitt "vinnstim"??? ;-) - Håller tummarna hårt... ;-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilka fina vinster. Ska du möjligtvis till Floda på Kortmakarmaran i november?

2009-09-12 @ 07:59:52
URL: http://www.vonnasscrap.blogspot.com
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Du verkar vara en riktig turgumma! Grattis till alla fina vinster! Jättefint kort du gjort från paketet ni fick att utgå ifrån.



Kramiz

2009-09-12 @ 22:23:29
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Anki

Så kul att du ville vara med, men nästa gång kan du väl lämna några vinster till oss andra...hihi......skojar bara. Så kul att just du vann! Hoppas tomtarna smakar bra. Kramis - Anki

2009-09-14 @ 14:08:11
URL: http://www.bargman.blogspot.com
Postat av: Kikan

Grattis till vinsten! Kram Kikan

2009-09-15 @ 18:38:45
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: lenalandis

Fina grejer!

Jag fullföljde inte heller digital bildbehandlings kursen. Du kan söka om kursen tror inte det är något hinder. Nu går jag Fotografi- Visuell kommunikation den handlar om vad vi vill säga med våra bilder.

Ha en trevlig höst!

Lena

2009-09-21 @ 10:28:32
URL: http://lenalandis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0