Har inte visat...

... ATC:erna i swappen på Stämpelsnack som jag var med under juni månad. Tema: Sommar.

Så här såg mina ut!

Stämplar: Panduro sjöstjärna embossad m TH embosspulver och Karen Foster snapstamps.
Mönstrat papper embossat m Spellbinders embossingfolder, chalkat. Ljus botten.
Övrigt: Bast

Dessa fick jag i utbyte och visst är de fina!

De är gjorda av, fr vänster till höger, uppifrån och ner: VeronikaP, SaGam, Gunvor, min egen,
Agneta, Inola, Chruss, Louisevbg och Marja.

Så har jag hittat en bloggcandy igen, och vilken utlottning Kellie har!!! En dröm för en stämplare! Det är väl dock ingen större risk att man vinner men vinna är inte allt, det viktiga är att delta... ;)  Låter jag övertygande...?? ;D

Candy


Kommentarer
Postat av: sari hänninen

Ja, d där med BRA förvaring är ju bara ett måste... För mig är det en STOR del i pysslandet... Grundstrukturen måste vara bra...

Låt dig inspireras och visa mig hur du tolkar det hela... Just nu känns det bra för min del... Men så har jag ju inte hunnit pyssla ännu :-)... O då vet vi ju att allt kan ändras....

2010-08-13 @ 07:13:40
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0