I lördags...

... var det dags för Orustscrap igen! Tack Karin, Sofia och Maria för ännu en gång ett mkt trevligt arrangemang. Det var en kanondag och fint väder var det förstås som alltid, solen sken och det var varmt... men värmen ska vi inte klaga på så det gör jag inte... :)

Jag hann med tre kort, lite färre än vanligt men... det gör ingenting :)

Detta kortet skulle ha temat Sommar. Det roliga med denna utmaningen var att alla fick samma material att använda. Papper sponsrade av Maja Design och dekorationer sponsrade av Creativica. Vi fick lägga till: Cardstock, stämplar, bokstäver av valfritt slag, använda färg/pennor samt utstansat.
SÅ himla kul att se resultaten som blir så olika fast vi haft samma materialgrund.


Stämplar: The Greeting farm färglagd m distresser
Papper: Maja Design

Visst skulle man vilja vinna detta paket? Från Wild Orchid.
WOC-1

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan! :)

Så mycket fint det fanns att titta på här inne hos dig. Väskan och ditt senaste kort är helt underbara!

Tack för att du kikade in hos mig och lämnade en rad efter dig :)



Kram!

2010-07-08 @ 09:13:44
URL: http://louise-pinkscrap.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort, och fina papper.

Tack för att du lämnar en kommentar hos mig när du kikar förbi, det är så kul att veta vem som hälsar på.

Kram ♥

2010-07-09 @ 18:37:20
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

så du var med på orustscrappen... tänk att jag inte kände igen dig... jag pratade ju med en annan tjej där... :-) - men en sån trevlig tillställning det var... helt otroligt trevligt...

2010-08-01 @ 06:15:42
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0