Jag fick flera vinster...

... med mig hem från Nolträffen, lottade vinster.

Här ett fint vinstpaket sponsrat av Inkido!


Sedan ett annat vinstpaket sponsrat av Scrap 'n' Joy!


Detta är vad jag fann i min "goodiebag"! Så roligt att rota runt där! :)


Söta o ambitiösa Lina hade tillverkat fina priser! Jag hade turen att vinna två av dem :)
Det ena var denna söta ask - är den inte ljuvlig! Och det andra - egengjorda chokladbitar med The Greeting Farm motiv! De ligger fortfarande i kylen... har inte hjärta att äta upp dem ;)






Jag är jättenöjd över mina fina priser men jag hade sååå gärna vunnit en vinst i Laserfrossas utmaning. Man skulle designa sin egen stämpel och SÅ mkt jobb jag la ner på det.... Jag har dock sparat textmotivet så det är nog inte omöjligt att det blir en stämpel ändå, den "finns" ju redan i mitt huvud ;)

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Din turgumma! De andra hade väl ingen chans mot dig. ;=) Härlig goodiebag, förstår att den va rolig att rota runt i. Chokladen och asken var ju bara sååå söta.



Kramizar

2010-10-21 @ 16:50:07
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0