Med Panduros...

... sponsrade kit gjorde jag detta kort på scrapmaran i Uddevalla.
Alla fick samma typ av kit m papper och dekorationer och mer eller mindre av kitet skulle användas i utmaningen att skapa ett kort.
Inte riktigt mina färger, lite för mörkt o murrigt, men tyckte inte det skulle bli ngn riktig utmaning för mig om jag la till eget material så... jag använde enbart det materialet som låg med i kitet. Lade förstås till lim och stämplar ;). Jo, jag la faktiskt till svart och grön cardstock oxå för att det skulle bli liiite djup i kortet.


Stämplar: Tim Holtz

Kom på att jag glömt visa de vita kantarellerna jag plockade för ett par veckor sedan ;). Första gången jag hittar såna :D



Duktiga Majamelon har en underbar blogcandy!

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Jättefint kort! Stämplarna var ju underbara! Sugen...

2010-09-15 @ 15:00:41
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: J:son

Kortet blev ju jättefint, fastän det går lite i mörkare färger!



Vilken Blogcandy hon lottar ut, Majamelon!

Tack för tipset, nu har jag också varit inne där och "tagit mej en liten lott"!



Mystiskt med vita kantareller!?

Har jag aldrig sett, tror jag.

Smakar dom likadant?



Kramis!

J:son (jenny)

2010-09-16 @ 03:31:36
URL: http://skrivfingerkli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0