Shoppingen då?

Jorå, liiite blev det allt shoppat på mässan. Maja Design kom och levererade den nya julserien direkt till mässan, papperen var fortfarande varma från tryckningen ;). Så dem var jag förstås "tvungen" att köpa ;).


Det blev alltså Maja Design-papper och dessutom några andra papper bl a från Magnolia. En TH-mask, TH embossingfoldrar, en TH kantdie och en "huständsticksask" att dekorera.


Detta är de stämplar jag köpte, övervägande fr Vilda. Där finns flera jag suktat över men NU är de mina :D. Det blev oxå en grattisstämpel fr Tingtura och en allt-i-allo-man-stämpel fr Prickiform. HAN blir nog användbar ;). Men tänk bara, jag vet inte om det syns men han arbetar i trädgården, snickrar, spelar fotboll, spelar golf och säkert ngt mer som jag missat nu men ni förstår att han blir "användbar" ;)

Nu ska jag hoppa is äng för imorgon blir det stämpelmara i Frändefors - ska bli SÅ kul!

Kommentarer
Postat av: J:son

Härligt när man äntligen får hem något man gått och suktat över ett tag!!

Jättefina stämplar!



Jag spenderade visst också lite penningar i den kassan....Hehe!

Dom har ju så himla fina stämplar!



Hoppas Du har det bra!

Kram, Jenny

2010-09-16 @ 03:28:29
URL: http://skrivfingerkli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0