Ett Trykk...

... är en norsk tidning som riktar in sig ffa mot kortmakare och den tidningen gillar jag. Köper varje nummer :)
I sista tidningen (december månads nummer) fanns en beskrivning på kortvikning som såg kul ut och som jag testat. Den var kul :)
Jag har stansat ut rundlar o rundlar m scalloped kant dies, bigat och monterat (för att få det rakt) med hjälp av Martha Stewart scoreboard. Detta kort har jag gjort för Creativica :)




Så här ser baksidan ut:


Ett "midjeband" stänger kortet o jag har satt fast motivet på midjebandet.


Oj då... så snett skrivrutan hamnade... ;)


Stämplar: Nellie Snellen färglagd m distresser
Papper: K & Company, Papir Design, röd och vit cardstock, akvarellpapper
Övrigt: Stickles och halvpärlor
Verktyg använda: Spellbinders dies runda och runda m scalloped kant, Martha Stewart snöflingestans, Scotch Advanced Tape Glider, Fiskars skärmaskin, Martha Stewart bigbräda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0