Ett uggligt...

... julkort gjorde jag på Scrap&Hobbys mara. Det var en av kriterierna i tävlingen - julkortet skulle innefatta ugglor samt gå i orange ;). Som tur var deltog Louise - jag tror nästan hälften av deltagarnas räddare i nöden - HON som hade en ugglestämpel med sig ;). Det var ganska mååånga kort med denna stämpeln ;) men tyvärr vet jag inte tillverkare...

Kortvikningen kallas Diamantkort/vikning och är riktigt kul!



Stämplar:  Ugglorna är färglagda med distresser men jag vet ej tillverkare... Textstämpeln fick jag oxå låna av Louise och jag trooor den är från Octoberstamps...
Papper: Okänt
Övrigt: Bling
Verktyg använda: Cuttlebug, Martha Steward bigbräda samt Spellbinder die

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Härligt julkort! Tror inte jag såg detta kortet i real life, men superfint var det. Ja, tur Louise var med för många låna från henne...

Kram

2011-12-26 @ 21:15:11
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0