Julkulor av bling...

... fick bli det dominerande på detta julkort jag gjort för Creativica.

Så här mycket glitter är dock egentligen inte jag för fem öre ens.... Tycker det blir alldeles för mycket men... varför vara enkelspårig och envis? Ibland kan det vara kul att pröva på något man egentligen inte tycker om ;)
Det var väldigt roligt att göra kulorna och kortet, sen glittrar det fortfarande lite mer än önskvärt för min smak men det gör absolut ingenting :)
Jag har stansat ut rundlar med Spellbinders. Täckt dessa med ett lager lim och därefter strött över glitter och låtit torka förstås. Hängena har jag gjort av Pearlmaker i guld.


Stämplar: Kortmakaren textstämpel
Papper: Landstoken
Övrigt: Glitter, spets, band, halvpärlor, pearlmaker (guld)
Verktyg använda: Spellbinders runda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0