70 eller 80 år?

Spelar det ngn roll? Jo det är väl klart det gör, iaf om man ska skriva det på kortet som är beställt...

Detta kortet gjorde jag på beställning, till en 80-åring! Sen åkte jag iväg på kurs o kunde inte justera mitt grova fel.... Lyckligtvis så var beställaren så pass händig att hon själv lyckades justera mitt misstag - skönt! Dessutom var hon väldigt nöjd i övrigt oxå :)

Stämplar: The Greating Farm stämplad m distressdyna och använt en pensel för att "smeta ut" färgen från trycket, Easer grattisstämpel o magnettextstämplar
Papper: Maja Design
Övrigt: Organzaband, Pearlmaker o Nellie Snellen dies

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Hihi, som det kan gå... :) Förstår att hon var nöjd i övrigt. Jättefint kort! Spellbinders och Maja papper, helt rätt! ;)

Kram

2011-07-24 @ 21:07:51
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0