Snart två veckor sent...

... men vill ändå visa Er ett litet påskkort jag gjorde till en utmaning på maran hos Scrap&Hobby. Utmaningen var att göra ett valfritt påskalster, med minst en påsktema-tag och massor av blommor. Så här blev mitt kort OCH, vet ni vad? Jag vann! Två alster hade fått samma antal röster och då lottades det mellan dessa två bidragen, det av bidraget som "förlorade" den lottningen vann sedan i utlottningspriset och DET var mitt kort :). Det var SÅ kul att vinna.


Stämplar: Vilda stamps färglagt m distresser
Papper: Hönan o tuppen klädda med papper från Landstoken och det andra papperet är en spillbit
Verktyg: SKärmskin, Cuttlebug, Magnolia die
Övrigt: "Skumgummiblommor", halva plastpärlor, bast

Detta är vinsten jag vann - påsktema!

Kommentarer
Postat av: Snabbscrapparen

Grattis än en gång! Det är ett jätte gulligt kort!

2012-04-17 @ 20:26:51
URL: http://www.snabbscrapparen.blogspot.com
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Enkelt och fint påskkort! Grattis till vinsten.

Kram

2012-05-12 @ 17:57:17
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0