Spillbitar...

 ... är kul att leka med. Bara att sätta sig ner och göra ett kort med det som finns framför en på scrapbordet är kul :). Detta kort tillkom väl dock inte riiiiktigt på det viset men det skulle kunna ha varit så ;)
Nio kvadrater av spillbitar och några distresstainsduttar får utgöra bakgrunden på kortet. Stämpelmotivet som liknar ett gammalt bokmärke är så sött tycker jag. Färglagt med distresser förstås.
 
Stämplar: Reprint och Kortmakaren
Färgläggning: Distressrefiller
Papper: Dovercraft, Crafty Individuals och Inkido (tror jag)
Dekorationer: Blomma, pistiller, halvpärlor
Verktyg: Martha Stewart bigbräda
 

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Tycker jag känner igen detta kort. :) Kan det ha kommit till på en träff utifrån en skiss?

Kram

2013-01-04 @ 14:53:18
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Jajamensan, vilket minne! ;) Om det var en skiss eller färgutmaning eller nåt... det kommer jag ej ihåg men om du tror skiss så är det säkert det ;)
Scrap&Hobbyträff hösten 2011.... japp... det är inte alltid man får upp allt på bloggen direkt ;)

2013-01-06 @ 00:10:14
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0