Shopping

I helgen var det Stämpel- och Scrapbookingmässa i Göteborg. Jag var där med Creativica och jobbade och det var fullt upp! Vid tre tillfällen hade jag en Make&Take för Creativica där jag instuerade mässdeltagare till att vika en skjorta till fars dag eller som kan anvädas vid ett annat tillfälle. Sista timmen på lördagen lugnade det ner sig lite så jag kunde gå runt lite o titta... ja... en del shoppande blev det förstås också :)
Detta är vad jag fick med mig hem: :)
Några TH dies och två embossingfoldrar, en mini Martha Stewart bigbräda, röd-vitt söre, embossingpasta matt och krackelerande, embossingpulver, masker samt stämplar från Phunny Face, Gummiapan, Vilda och Hero Art.
Fler stämplar - från Bildmålarna, Slöjddetaljer, Kaisercraft, Stampendous och Marianne Design.
 
Jag får väl även passa på att visa vad jag köpte när vi var iväg till Växjö på pysselträff för två veckor sedan. Då tog vi även vägen om Magnolia i Borås och detta är vad jag kom hem med efter den helgen: :)
Stämplar från Landstoken, Art Impression, Scrappers Choice och Papermania. Diverse band från Pysselskafferiet i Borås.
Två kronaskar, embossingpulver, embossingfolder, bling, tråd och sen hittade jag silikonformar från Martha Stewart samt lera för att göra dekorationer. Ska bli kul att testa :)

Kommentarer
Postat av: Iffa

WOW vilken superhärlig shopping du gjort!!!
Fick med mig en del roligt hem från Göteborg oxå, det är ju sååå kul att gå på mässa och träffa andra scrappare och SHOOPPA =)
Kram iffa

2012-11-24 @ 07:45:00
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Anna

Hej där!! Ser på dina bilder att du har en del Art Impression stämplar! Är det några du tröttnat på & vill sälja så är jag intresserad!!
Mvh Anna

Svar: Nej Anna, de stämplarna tröttnar jag inte på :-)Visst är de härliga! Älskar dem!
lenislenis

2014-02-21 @ 00:15:41
Postat av: Anna

Glömde meddela min mail. /A

2014-02-21 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0