Vi är några stycken...

... som brukar "hänga" på Creativica som har en fb-grupp där vi bl a turas om att hålla i månadsutmaningar.
Denna månaden är det Marie som utmanat oss på följande vis: "Så, ert valfria alster ska innehålla minst en uggla och en tag. Gärna sittandes i en liten ficka av något slag".
 
Detta blev min tolkning av utmaningen. Har gjort ett kort med ett bokmärke inuti. Ugglor på flera håll och bokmärket är gjort av själva tagen. "Ficka"... tja... någon sorts ficka är det iaf, eller kan det kallas för två fickor? ;)
Tagen har jag stämplat med en trädstamsbakgrund som jag fick av gulliga Agneta! Äntligen invigde jag den stämpeln, användbar o snygg!
Stämplar: Art Impression, Hero Art, magnetstämplar, textstämpel okänd
Färgläggning: Distressrefiller
Papper: Inkido
Övrigt: Spets, tvinnat bomullssnöre, blommor, Karen Marie-fjäril, färdig tag, stickles, 3D-lack
Verktyg: Cuttlebug, Dies från Magnolia och Quick Kutz

Kommentarer
Postat av: Moj

Grattis till vinsten i CS! Och vet du... Det var jag som drog lotten! Hihi!! Kul att du vann och din tag var verkligen jättegullig! Kram, Jenny ( Jison )

2012-09-27 @ 23:12:42
URL: http://mojj-mojj.blospot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0