Är våren...

... på väg? Hoppas det - jag behöver vår nu! Vårmånaden april är iaf här och jag har gjort ett almanacksblad till min almanacka på Creativica!
Har använt ett papper från Reprint och gjort mina egna blommor av retropunchen och oblekt kaffefilter.
 
En närbild på blommorna. Mycket kul att göra! De är lite olika stora med sex, åtta o tio blommor ihopsatta med en brad, duschade i vatten, "ihopsnurpta" och infärgade med distressrefill Broken china.
 
Papper: Reprint
Dekorationer: Skumgummibokstäver, egna blommor av kaffefilter, brad o distressrefill Broken China

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Hej där!
Ja-a, nu tänker jag att det helt enkelt är vår!!! Till och med snödroppar har nu äntligen vågat sig fram i rabatten =)
Vilka urfina blommor du gjort -gillar dem massor!

Glada hälsningar, Monica

2013-04-05 @ 18:44:46
URL: http://monica66.blogg.se
Postat av: Chruss

Ahh, den där lilla tösen ser ut som ett bokmärke!
Superfint!

2013-04-09 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0