Det var första...

 ... gången faktiskt som jag altrade en äggkartong på Grästorpsmaran i februrari. Den enda förutsättningen som fanns, om jag kommer ihåg rätt, var att det skulle finnas ett band med. Jag älskar dessa ljuvliga fåglar!
 
 
 
Stämpel: Doralie
Färgläggning: Distress Markers
Papper: Bo Bunny
Dekorationer: Smalt sidenband, foambokstäver 
 
Å kan ni tro?! Jag vann faktiskt 2a pris! Jättekul! Fick välja vilket pris jag ville ha, det fanns fem priser, och jag valde denna sjalen - härlig färg!
 

Kommentarer
Postat av: Iffa

Hej!
Nu har det varit lite glest med dina inlägg = kul att då är igång igen =)
Snygg sjal du valde, den gillade jag!!
Snygg äggkarton du gjort, jag har heller aldrig gjort något sådant förrän i år...min kommer upp under helgen =)
De där stämplarna du använt på din diggade jag hur mycket som helst, superfräcka =)
Ha en fin påsk!
kram iffa

2013-03-28 @ 18:10:47
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Häftig äggkartongen blev! Sjalen du valde är ju så snygg i härlig färg och snygga stjärnor!
Kram

2013-03-28 @ 21:14:25
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0