På mässan...

... i Karlstad i mars satt jag bl a och demade egna bakgrunder med distresser. Detta kortet kom till då bl a. Jag har stämplat med VersMarkdyna och embossat med clearpulver och därefter har jag färgat in papperet med distresser. En kul teknik som kallas för resist.
 
 
Testade också att göra denna vikningen på insidan av kortet - den kommer jag definitivt att använda mig av igen!
 
Stämplar: Viva, Reprint
Papper: Maja Design
Dekorationer: Blingstenar och organzaband
Övrigt: VersaMarkdyna, distressdynor, embossingpulver clear
Verktyg: Bigbräda, infärgningsverktyg, embossingfön

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren på min blogg.=)
Ha en fin dag!
Kram

2013-05-16 @ 11:18:39
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0