Äääntligen...

... fick jag tummen ur och fick testat på att göra ett Pop-up box card - som tur var, för så kul det var! Den stora frågan är väl dock hur man översätter vikningen till svenska... ;)
Detta kortet är gjort för Creativica!
 
Kortet är alldeles platt och avslöjar ingenting när det ligger ihopvikt.
 
 
Sen öppnar man kortet och "pop-up-effekten" visar sig.
Jag har valt att klippa till ägg, färgat in dem m distresser och sen stänkt lite vatten på dem.
Sen har jag dekorerat med fjädrar och gräs som jag klippt till i grön cardstock.
Texten kommer från nederkanten av ett Maja-papper och sitter på remsor av oh-plast.
 
 
 
 
Papper: Maja Design
Dekorationer: Fjädrar
Övrigt: Distressdynor
Verktyg: Martha Stewart bigbräda, Ink Blending Tool

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snyggt kort!

2014-04-08 @ 19:59:07
URL: http://christinescraftings.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0