Helgens bravader

I lördags var jag på föredrag av Annelie Utter - "Från Arktis till Afrika" - på Bohusläns museum. WOW!!!  Otroligt fina bilder på djur och natur och härliga berättelser från resorna. Blir man sugen eller blir man sugen att åka med på en resa? Det är ju synd att de är så pass dyra men jag är ändå övertygad om att det är värt pengarna. Hon verkar göra resorna riktigt unika.

Därefter gick jag till fotoklubben där jag och Steve satt och jobbade på boken - "En dag i Uddevalla". En av aktiviteterna klubben arrangerar detta år var att inbjuda alla till att fota i och dokumentera Uddevalla kommun 1 juni 2007 från 00.00 till 23.59. Resultatet ska bli en bok och jag är med och jobbar med detta. Men vi ligger riktigt risigt till tidsmässigt. Imorgon är det ju föredrag på muséet igen och hade egentligen tänkt gå dit men jag tror inte jag har ro i kroppen att sitta där. Jag går nog och jobbar med boken istället tror jag... Jag har ju egentligen inte tid att sitta med detta projekt mer än en gång per vecka men det kommer inte att funka längre :-(

På lördagkvällen var jag ute och åt gott med Sussie, Per o Patrik och sedan gick vi vidare till en annan krog. Trevligt.

Söndag (liiite trött) bar det av till Papperkraftmässa i Partille. Förutom mig o Sussie var oxå Marie o Lilian med - jag har ju lyckats fånga dem i stämpelträsknätet ;-).
Det var inte så mkt folk på mässan så det var så härligt att kunna strosa runt och titta. Lite handlat blev det förstås... har inte hunnit fota ännu men bild kommer ;-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad kul och intressant arbetet med Uddevallaboken låter, blir nyfiken. Det måste ju vara jättespännande att fixa ihop allt.

2007-10-17 @ 07:11:12
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0